okeeeeeeeeeeeeej

Jag kan ju sitta och skriva hur dålig jag är på att uppdatera bloggen med det varken hjälper eller får mej att se ut som en "seriös" bloggare, vilket jag heller inte är så.. Jag är bara skitdålig på att orka..


Men igår flyttade jag till farmor för att bo här i två veckor innan jag flyttar in i nya huset, jag ville inte sova själv så Elin erbjöd sej :) och självklart kommer halva tuna med i paketet. HELT OKEJ :D

Elin står i duschen och har satt på typ gamla godingar på hennes data och jag är för lat för att gå och stänga av skiten :p hihi

IDAG kommer min älsklingssyskon hit :D mamma ville dansa så hon frågade om jag ville vara barnvakt, jag har ju katten så jag kan inte vara där så hon kör hit dom :D AWESOME! Då ska dom få gosa med PISSISAANOOOO <3



/Josse

Kommentarer
Postat av: Mollan

ASNAJS

2009-09-26 @ 22:58:30
URL: http://mount.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0