Bad update!

Nu har jag varit så extremt dålig på att uppdatera, fyfy!

Iallafall, någonting hemskt har drabbat mej! Eller kanske inte mej men jag blir ju ledsen :(
Cindy min älskade har fått körtelfeber :'( HUR SKA JAG KLARA MEJ???
Hon ska typ vara hemma i tre månader, inte riktigt kanske men hon kommer typ må dåligt så länge! NEEEJ.
Jag tänker åka till henne och sitta på hennes tomt, eftersom hon har så dåligt immunförsvar.

Skolan har väl varit ok, har varit ganska lagom med saker att göra men samtidigt så är man ju så jävla trött -.-

I morgon blire kalas hos mamma i tuna! Vi ska fira Elin som har fyllt 18, viktor, matilda (tror jag) och morfar :) alla bor så långt ifrån varandra så vi tar flera flugor i en smäll!

/Josse


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 Cutie!

2009-09-23 @ 18:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0