Planer

Jag och Cindy pratade om jobb och att de är väldigt bra att ha.
Eftersom jag lätt kan komma in på donken så vill jag självklart det men det som hindrar mej är att jag tycker de är "läskigt" och pinsamt att komma till något nytt ställe med nya människor.
Sen kom vi på den smarta idén att söka tillsammans, inte att gå dit med ett gemensamt cv utan att bara gå dit tillsammans för då kanske det blir lite lättare.

Vi vet ju inte om det går men vi kan ju alltid hoppas.

Bullen klagar på mina bilder så jag försökte hitta någon "normal" bild som jag inte "putar" med läpparna på. Jag putar inte med läpparna! OKEJ?
Jag lipar istället, mycket mer effektivt.

Jag sa inte att bilden skulle vara seriös hehe.

/Josse 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0