5 dagar

Nu var de 5 dagar sen jag skrev någonting på bloggen ocg det är 5 dagar tills jag får träffa CINDÖÖ.
Hennes namn ploppar alltis upp i min blogg, hon förföljer mej aaaaah :O

I fredags åkte jag till mamma och på lördagen åkte vi till en sandstrand utanför åkersberga, den va SKITFIIIN WOHO! Jättemysigt.
På lördagen när Tine och Viktor kom hem från Mallorca så kom dom hit :) saknat dom.
Söndagen spenderade vi på samma strand som jag och mamma gjorde, vattnet va ganska kallt men de gick.

Idag skulle jag och Tine cykla till Kvarnbadet i Vallentuna men mammas cykel (tantcykel, JAG SKA CYKLA PÅ EN TANTCYKEL :S sorry mamma) ville inte bli pumpad. Det blir i morgon istället.



/josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0