Nu undrar jag

Okej!
Om det finns en gud (?) som älskar alla så undrar jag... VARFÖR REGNAR DET FORTFARANDE???
Det är bra att det regnar någon dag eller några NÄTTER för att alla växter ska typ leva men vafan ska det här vara bra för?
Översvämmning och mammas blommor har dött! Om det är någon där ute som verkligen VERKLIGEN tror på gud och ber för att det ska bli regn av någon konstig anledning så uppmanar jag dej/er att SLUTA!
Allt detta regnande har precis förstört helgens planer och det suger!


Eftersom det regnar som sagt så är jag inte direkt taggad att gå ut med hunden så ja drar ut på det så länge som möjligt, det går ju förstås inte att göra hela dagen.

Det har varit soligt ungefär 2 veckor av mitt sommarlov och det är väldigt snålt.

MERA SOL! MERA SOL! MERA SOL!



/Josse

Kommentarer
Postat av: Cindy Ahvander

SV: LÄS inlägget under istället ;)

2009-07-12 @ 23:54:53
URL: http://lillaahvander.blogg.se/
Postat av: Cindy Ahvander

Innte mer än rätt :P

2009-07-12 @ 23:59:49
URL: http://lillaahvanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0