Mycket har hänt

Nu har jag inte skrivigt på ett bra tag men det är helt okej för  nu kommer de massa skoj!

I tisdags så säger Elin och Jocke att dom ska gå på Britney konserten eftersom dom hade fått gratisbiljetter (tror jag) och då blev jag avunsjuk.
Sen ringer pappa till Elin och säger att han precis har tackat nej till gratisbiljetter eftersom han inte trodde vi lyssnade på henne men iallafall så blev jag sur och ringde upp pappa så han fixade dom iallafall :D AWESOME!
Jag valde ofcours Cindy som sällskap :D
Jag kan inte påstå att konserten va värsta grejen, hälften av alla människor som va där hade fått gratisbiljetter och sen va de väl kul men inte såååååååå kul.

Förut så skrev jag att vädret skulle förstöra helgen, det gjorde inte det men vi hittade på annat. MEN! i morgon smäller det!

Okej det här är inte så jätteskoj.. Min gammelfarmor gick bort för ett tag sen och idag var det begravning.
Jag grät inte men när jag såg farmor gråta så höll jag också på att göra de.¨
Som alltid när jag och Elin är på begravningar så blev det inte direkt dystert (hehe).

Konserten
Foto: Elin Malmström
Foto: Elin MalmströmFoto: Elin MalmströmFoto: Elin Malmström

Begravning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0