Inget

Eftersom jag inte har något sommarjobb som alla andra människor har så tänkte jag att ja kunde vara hundvakt, det är faktiskt väldigt många som vill ha det.
Iallfall så fick jag napp hos ett par i Sköndal som har en amstaff/pittbull, inte min favoritras kanske men hon heter Quila och är jätte snäll.
Hon träffade pissen idag, de blev ett spänt möte men Jocke hjälpte mej... efter ett tag blev dom "vänner".

Jag ska vakta henne på dagarna i två veckor (vardagar) och för det får jag 1000:- vilket jag tycker är helt ok.

Cindy har jobbar i tre och en  halv vecka nu och därför har vi inte direkt kunnat hitta på något, bara varannan helg. Vi planerade att hitta på massa på dagarna och kvällarna när hon slutar och nu är jag hundvakt. Men jag behöver pengarna och vi kan ju självklart göra ngt på dagen om hunden kan vara med och på kvällen när dom har hämtat henne. Men det blir INGET åka runt eller grönan...




/Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0