Åh vad jobbigt

När jag och Tine var på kvarnbadet så brände jag mej på armar ben och i ANSIKTET. Jag brukar aldrig bränna mej, solen måste ha varit väldigt stark. Varje gång jag nuddar huden så bränner de i ca 15 sekunder och när solen nuddar så gör det skitont! Mitt ansikte glänser som om de inte vore nog.

I natt kunde jag inte sova, först kollade jag på en film på tv 4+ och den va jätte sorglig i slutet så jag bölade....
sen blev det varmt och jag fick panik. Efter ungefär en kvart stod jag inte ut längre så jag gick och la mej i soffan med en kudde bara. Öppnade balkongen helt och la mej. Sen vaknade jag efter två timmar och frös (?) så då hämtade jag mitt täcke. Sen blev det varmt... osv.



/Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0