Tjeeenaaa

Nu har jag inte skrivit på jag vet inte hur länge, hehe men man har ju ett liv förstås :P

Fredag den 31 Juli fyllde min kära syster 18 år, kärlek på det.
Kvällen började i en resturang som låg på mariatorget där pappa, bettan, farmor, sonja, krister, jocke, jag, marie, terese och självklart elin själv dök upp i. Efter en stund drog alla "vuxna" och elin passade självklart på att köpa sin första drink... lagligt den här gången då alltså. Sen far vi till jocke och chillade, eller vad man nu kallar det..

Och till er som är efterblivna och inte kollar facebook så kommer en liten sammanfattning i bilder, ni vet vilka ni är.. hoppas jag.


Födelsedagsbarnet :D

och jocke självklart.

vilka annars om inte tvillingarna dudas.

hehe jag kände för att skratta mitt i ingenstans.

jeppe dök upp.

om jag inte pratar så måste jag använda den till att skratta förstås, men den måste användas!

myshörnan

elin fick marie att bära vit klänning med volanger :O


Awesome
/josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0