1 oktobeeer!

Nu sitter jag hemma hos mamma i Tuna och har precis lagat korv stroganoff (stolt*) till mina små älsklings syskon.
Just nu regnar det, fast de är väl lika bra de :P då slipper ja ha dåligt samvete för att jag sitter inne hehe (a).

OKEJ! 1 OKTOBEER!
såååå.....

FLYTTAR JAG! WOHOOOO
Det ska bli awesome men jag måste erkänna att jag kommer sakna högdalen :/ även fast de är värsta alkolist placet men jag gillar att det ligger bra till när man ska åka kommunalt och för att jag alltid har bott där. Men nu blir det trånkan!
Opusgränd 2, om någon vill hälsa på mej.

Iallafall så åkte Molly till Kreta i morse... tidigt i morse. Lite avis på de faktiskt, vem vill inte spendera en vecka på kreta som avslutning på sommaren?! Jag kan inte hjälpa att jag alltid tänker att planet ska störta eller något sånt skit och så glömde jag säga till molly att jag typ loove her! Vi får hoppas att hon inte dör.



/Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0